KRAMP OCH FIKON!

Fick kramp i foten förut när jag satt i Sannas soffa,
fick panik men de gick över efter en stund och sen gick jag på toan.
Precis innan jag va klar börja de krampa som fan i andra foten
o jag sitter där o skiker AJ AJ AAAAJJ o sanna får panik o tror att jag håller på o dö eller något
Jag gjorde mig klar på toan, slängde upp dörren o sanna kom rusande.. satte mig på golvet, skrek o skratta, fick ont i magen...



Just nu sitter vi o försöker plugga, men det är mest sanna som är duktig, kanske ganska lätt att lista ut eftersom jag sitter här o skriver.

Roligast i bankomatkön igår, jag, amanda, daniel och sanna stod brevid kön o försökte komma på vad en marmelad hette medans daniel tog ut pengar.. hinner rabbla upp typ alla bär o tänkbara frukter som man kan göra marmelad av..
O så efter en stund kommer en kvinna från kön, går förbi oss och säger fikon..
JA det va ju precis det vi hade försökt komma på hela tiden!! haha



Ska ner i tvättstugan nu ;)
Ha de fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0