Keramik

Haft skapande verksamhet nu på morgonen, gjort ett par skålar, kanske inte världens snyggaste men de blev iaf skålar ;O
Sitter o dricker yoggi, orka inte sitta i matsalen plus att de e skönt o slippa tugga för mkt..
Ska snart ha bild o göra klart min tavla, faktiskt nöjd med den, mammas motiv ju så de e klart att de blir fint :P

Mitt busskort funkar inte så varje gång jag ska hoppa på bussen håller jag tummarna för att de inte ska va nån sur busschauför o de har gått bra hitills :D men måste gå o byta ut de, synd bara att man slutar skolan samtidigt som dom stänger kontoret där busskorten finns :S

Ska hem till gullspång i helgen, försöka övningsköra så mkt som möjligt...
O så måste jag plugga en hel del i veckan, o en massa annat jag måste göra me.. blää, kunde de inte va en vecka ledighet nu :P

Nä nu ska jag gå o se om jag får komma in i bildsalen innan jag börjar.... eller kanske gå till peder o be han kopiera en film.. ja ja ..
 



hej svejs!

Kommentarer
Postat av: stina

gå o kopiera,kopiera, kopiera filmen!:p skulle inte Markus gå i skola en månad?

2008-09-10 @ 18:31:52
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0