HoHOho

Sitter hos.. kan ni gissa? ..... Sanna... :P
Väntar på att hon ska sluta skolan, så ska de bli mat o plugg.. mat låter lockande men mindre lockande me plugg :/
Har engelska speciellt som jag MÅSTE göra.. bl.a 30 glosor minst, (varje vecka) o det är inte min starkaste sida..

Hmm, har egentligen bild nu men min lärare är sjukskriven o de finns ingen vik. just nu så jag orka inte va så ambisiös o leta upp en lärare som kunde öppna....Men har iaf haft en bildlektion idag o min skulptur börjar lika det den ska göra faktiskt :P 

Ska hem till Gullspång i helgen, Cissi fyller år så de blir lite kalasande o så.. 

Känns som man har lagt massa saker på hög som man måste sätta igång med ganska så nu, speciellt fixa praktikplats och projektarbetet.. Snillet har tappat lusten för tillfället... 

O så har jag två körlektioner i veckan men fundera på om man ska avboka en av dom, eftersom jag ändå ska hem i helgen o köra, känns som "onödigt" o ha två lektioner så tätt, bättre o ha de nån gång när jag ändå inte ska hem o köra...
Jao vi får se.. nu märker jag att jag egentligen inte har nå o skriva om utan jag bara skriver de jag sitter o tänker, vilket inte är alls nå intressant för någon så lika bra att säga.....
.....Hej då





Kommentarer
Postat av: Annie

Sanna som markerat alla "norrländska" ord? :P

2008-09-22 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0