Good morning!

Just haft engelska, hade glos-test o grejer o de gick ju som de gick :P
Inte hunnit läsa knappt men nu har jag en hög med nya uppgifter till nästa vecka... : /
Fick reda på igår att jag kommer gå ut med typ 3500 poäng, 1000 mer än vad man behöver ha, kalla mig snillet :P

Inte käkat frukost idag, glömde mitt bröd hos sanna igår...
Tror jag ska sluta tidigare idag, har flera timmars hål så jag ska höra om jag kan jobba hemma ist... läsa boken om skinnskallar, vet inte ens om den har så mkt med ämnet o göra men den är intressant iaf =)

Jag är hungrig men om jag går till cafét blir de väl en kexchoklad eller nåt :S

På ondag blir de la baguett med matilda, har ju lovat att bjuda (betala klippningen med mat) :) Mysigt!

heeeeej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0