FREDAG = LEDIG

Så skönt med en ledig dag, har jag längtat efter hela veckan..
Ikväll blir det bio, Patrik 1,5.

Har tagit de lugnt idag, fixat lite hemma, badat o så, gick till Sanna, diskat, o nu sitter jag här.
Mackan vill ha ut mig på klaras men de känner jag inte riktigt för, bio o lugn låter mer lockande.


Vi tog den här bilden för att vi ville ha ett likadant kort som
Malin o Simon o jag får lov att säga att det blev väligt likt :)

Imorgon ska vi på stan o leta bl.a vinterjacka. o på kvällen blire spakväll, ansiktsmask o grejer, skööönt :)

Mamma ringde förut, hon hade fått bilden på mig o sanna där jag ser ut precis som anna..
Hon hade inte kunnat fatta att det va jag o inte anna på bilden, o när anna såg den tänkte hon " När togs det kortet o vem sitter jag brevid? "
Lite coolt ändå :P
Bilden finns typ nåt inlägg längre ner..

Nu är det snart dags för middag, spagetti o sallad..
Bye..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0