Bloood

Gick nog sönder nå litet blodkärl i min tunga o de vill inte sluta blöda, eller till o från...

Mysigt va, känner just nu att de rinner blod längst tungan... måste gå o spotta :S
Det är nog ingen fara, slutar väl under natten förhoppningsvis, de smakar iaf inge gott!

Amanda har varit här :) va kul för de va längesen jag träffa henne, åt turkisk peppar, då de börja blöda, va väl inte de bästa o käka kanske men men....

Amanda hitta på egna pilates övningar med en sån där gammal "leksaks-stuttsgrej"

Idag va jag på bio på morgonen, såg children of men, hade tårar i ögonen mest hela tiden, den va bra men rekomenderas inte att se på morgonen :P Ska ha diskusioner om den på svenska C sen...



O så har jag väl inte gjort så mkt mer, köpte min första snusdosa för den här veckan, försöker/försökte ju sluta men har inte gått så bra när alla runt om en snusar, har iaf minskat lite för tillfället :P


Fick ett uppskattat samtal förut hehe, synd att man inte va i örebro men skönt o va hemma o ta de lugnt, får ju ändå inte dricka eller pussas haha

Inte lagt ut en enda bild på länge så får väl överdriva de lite nu ist.. ska lägga in bilderna från helgen också men har inte orkat än...

Ska väl sova snart, kl är halv 2 o jag vill att de ska sluta blöda, smakar som sagt pyton...
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0