BILDER

Finns så otroligt mycket bilder, har suttit o kollat igenom flera skivor nu...
O jag som hade tänkt att sova för flera tommar sen :P

 
Sanna           Jag                           Anna

Ska finnas nån bild där jag o anna är ännu likare tror jag (ser ju iofs ut mer som anna än mig själv på denna bilden)
men man skulle kunna tro att vi är tvillingar som är födda olika år :P
Lite kul också att vi har födelsemärken på samma ställen.


Kolla vad liten jag är..
-99 tror jag... eller nja kanske inte :S


Jag och david julen 99
O nu har lillbrorsan växt om mig med mååånga cm....


Mamma och Baloo också -99

Så kul med gamla bilder.. men nu ska jag väl sova..
Natti igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0