Älskar måndagar!

Eller inte, riktigt trött idag! Men de har väl sina förklaringar...
Gick iaf till skolan ist för o ta bussen, duktigt va. hehe. plus att jag räknat massa matte, eftersom min bildlärare inte är här? eller? ingen aning...
Nu har jag iaf rast i en halvtimme till... slutar antagligen tidigare eftersom sista lektionen också är bild :) :(

längtar redan till nästa helg nu hehe... hoppas veckan går fort!
Kommer bli en lugn helg men antagligen med lite äventyr hehe

Håller jag på att bli sjuk? alla är dunderförkylda o nu har jag ont i halsen, men kanske slipper undan?
Jag har iaf druckit massa c- vitamin i veckan, inte för att hålla undan förkyldning men för att de e gott, får väl fortsätta me de o hoppas på de bästa!

Jag igår när vi va ute o gick
"Fan man skulle va ute o gå oftare så man lär sig o hitta bättre, den här gatan t.ex har jag aldrig gått på trots att de är jättenära mig"
går en liten bit till o upptäcker att vi är på en gata som jag visst gått på typ 100 gånger, senast igår en stund innan vi gick.
lite trött? hehe

Nu kom johanna, ska va lite social med henne..

heej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0