Snillet

Min dag :
Övningskört,
skrivit ett matteprov som gick skit,
fått ett MVG i Arbetsmiljö och säkerhet kursen,
haft bildlektion,
käkat spenatsoppa,
varit hemma en sväng (diskat och duschat),
varit på Knuffen (Fanns dock ingen tid!)
och nu är jag hemma hos Sanna, ska diska tills hon kommer hem (hade jag tänkt i alla fall) :)
 
Skulle ju på sexparty i helgen men hon som skulle hålla i de är sjuk, men det blir fest i alla fall.
Imorgon kommer Rolle o hämtar mig i Örebro, så slipper åka buss, eller jag ska få övningsköra hem :D 

Jaa vad ska man skriva, jag har alltid en massa smarta tankar
som flyger runt i mitt huvud, men inte vill dom komma fram när man sitter här o skriver. haha

Dags för diskning nu!



Hejs!




 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0