Sa ju de

Idag va vi hos krille-kruka på första lektionen, kolla på film om hur man bränner keramik på olika sätt.. o.s.v..
Sen tog jag o Johanna en promenad längs ån tillbaka till skolan.. tog några bra bilder me :)

Efter de har jag haft bild..
Tog en promenad hem till mig med sanna när vi slutat, hämta paprika till våra enchiladas som vi håller på o gör nu.
Och matteböckerna, har varit kass på att plugga.. (Miss skjuta upp saker, ja ):P

Så kvällen kommer att ägnas åt att plugga bland annat.

Ska hjälpa till me maten nu :)
Hejs!


Kommentarer
Postat av: matilda

hej hej kan du skicka Birgittas nummer på bloggen lr på mobilen, tänkte om jag kunde få Oskars E mail. =)

2008-10-22 @ 19:21:29
URL: http://matildanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0