Medicin över nätet

http://www.crimemedicine.com/
Gå gärna in och kolla här...

Det räcker med att jag googlar på ett ord så hittar jag en sida där man kan beställa droger, hur sjukt är inte det?
"Du måste vara över 18 år för att handla från denna sida"  (inte sidan jag rekomenderar här ovanför)
Ja men för det första, vem fan vet om den som handlar är över 18 år, och hur bra är det för den som är över 18 år?

Det där jäkla knarket finns ju överallt.. sorgligt tycker jag.
Och hemskt att det är så lätt att få tag på.



Är bara så less på att folk ska förstöra sina liv, ännu mer less på att folk ska förstöra andras..
Är glad att jag aldrig varit så dum att jag testat någon drog, även om jag haft chansen till det fler än en gång,
hoppas att fler kan stå på sig!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0