Mätt som en plätt

Är hos sanna, eller ska man säga hos mig och sanna ? hehe
Käkat mat precis, blev en sen middag men god. Dock smaka inte varm gurka så bra enligt mig.

Skulle vilja hälsa på Matilda men det blev så sent nu o så ligger jag långt efter i matten så måste räkna :S
Ska prova hennes jacka med :D

Veckan ser ganska lugn ut i skolan iaf, imorgon har jag typ bara en föreläsning jag ska på, onsdag är de gambiadagen så vi ska hem till min mentor o tvätta hans bil så att vi tjänar ihop lite pengar till Gambia.
Torsdag har jag typ inga lektioner o fredag ledig..
Men har ändå en del att pyssla med..

Nu ska jag sanna o johanna plugga.. önska oss lycka till!

Ha en trevlig kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0