Hejsvejs

Måndagar, älskar måndagar. Man är så pigg, o taggad, ser fram emot en lång vecka i skolan...
hmm nja...

Men den här veckan kommer nog gå fort, imorrn blire studiebesök mest hela dagen..
Och ledig på fredag, men ska ändå till skolan en sväng, Hermit ska dansa i aulan, får man ju inte missa.

Ska övningsköra en del me.. kl 7 på torsdag morgon, så passa er om ni e ute o kör i örebro då.. Trafikfaran Sarah...

Sitter o väntar på att ha bild, för andra gången idag.



Fått praktikplats! Äntligen, sista sekunden typ :P
O fick där jag ville, skaparverkstan...

Petur vill ha med mig på ut o kolla på fotboll sen.. hmm jag som måste plugga :P 
O fotboll ä väl inte mitt största intresse, men får se.. 



Loov nästa vecka.. hem till mamma o slappa i en vecka :D
Bli bortskämd, men förhoppningsvis får jag jobba lite me..

Snart börjar bilden, ska sätta mig o sy, eller vad jag ska göra.... Gör en fjärilskudde iaf :P

Ha en bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0