Gambia

Ska till mentorn om ett tag o så ska vi tvätta o vaxa hans bil.. (kallt om händerna?) Men vad gör man inte för barnen i Gambia..

Är riktigt seg idag, eller egentligen inte men låg o drog mig för länge i sängen imorse så ville absolut inte kliva upp..
Så nu är jag lite smått lättirriterad :P

Har snyggaste kläderna idag me, avslutningströjan ifrån nian "Det är bara så, vissa är bättre än andra!" och mjukisbyxor.
Sköönt :) 
Oduschad o mysig är jag också.. man kan ju inte alltid vara på topp.

Se film på Åbacken ikv, mamma mia.. men jag borde va hemma o grejja lite.. får aldrig nåt gjort hemma ! !

Glass och maränger sen, mumms..

Heej















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0