En vecka

Va ett bra tag sen jag skrev..

Har varit o solat nu ikväll, de va sköönt :P Fanns till o med en knapp man kunde trycka på så kom de ut dofter..

Innan de va jag o hälsade på Irene som jag bodde hos förut, va jättekul att träffa henne.
Vi satt o prata, käka mat, åkte till hennes son, hans fru och deras barn.. Sååå söt liten nykomling, nästan så man blev sugen på en liten själv haha :D

Imorgon är jag ledig, ska sova hos sanna i natt, så ska jag städa här o så under dagen.

Ja o så har de väl hänt en del mer under veckan men inget som är värt att skriva om här kanske..
Eller jag klippte mig i tisdags så nu är jag ganska korthårig o är riktigt nöjd..
Så många gånger jag hört att jag är snygg den här veckan, har jag nog inte hört under hela min livstid :P

Har inga bilder att lägga in här nu, men de kommer väl in när jag är hemhemma antar jag...
Imorgon blire utgång! :P O myspys med tjejerna...

nu blire ansiktsmask :)
 


Heeeej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0