Drömmar

Drömde nå riktigt äckligt i natt men eftersom de e så svårt att förklara drömmar så skiter jag i att ens försöka :P
Va i alla fall nån riktigt panikkänsla/ångest jag fick..

Men nu mår jag bra hehe.. Vad är de för nå i helgen? alla vill hitta på nåt / träffas.. :D
Det är kul! men hur ska man hinna.. Slutar väl som vanligt att man inte gör nåt istället..
Tråkmåns..
Men jag ska bli bättre på att fånga dagen o våga göra saker :p
Har jag bestämt mig för nu, vad har man att förlora? :D
Försöka kan man ju alltid iaf..



Sanna o jag prata nyss om att vi ska skriva upp saker vi vill hinna göra innan vi slutar här,
kan bli spännande :P

Sitter i skolan fast jag har slutat, ska iväg o köpa gottigott sen,
eftersom linnea fyller 6 år imorgon o kommer till mig :)
Gjorde ett så fint paket igår av silvrigt papper och eltejp.

Ska försöka göra nå nyttigt nu..

Hejsvejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0