Glada miner

Nu är jag hemma i Gullspång o de känns bra.
Hade helt glömt bort att min studentmössa hade kommit men fick nyss syn på ett paket på sängen :P
Den blev jättefin :D  o passade bra..
Längtar men samtidigt inte,
kommer bli riktigt kul o skönt
men väldigt tråkigt att alla som man lärt känna kommer att splittras.
Med tanke på att alla kommer ifrån olika håll från början.
Jag o sanna har redan seperationsångest :P 

Förut när jag satt på bussen o väntade på att den skulle åka så såg jag ett äldre par som stod utanför o pussades hejdå, det såg så mysigt ut :)
O så stod hon kvar utanför bussen tills vi åkte iväg o så gav hon honom en slängpuss..
Såg jätteromantiskt ut :)

Tror att det är dags att besöka drömvärlden nu, eller snart..  :D
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0