Vilse i skogen

Prata nyss med mamma, hon va ute i skogen och då kom jag att tänka på när jag, min lillebror och kusin åkte till skogen för att kolla på en sjö som vi bruka va vid när vi va små i närheten av mormor o morfar.. Det va väl för ett par år sen.. Min kusin va väl ganska så säker på att han hitta men ikke, haha vi hitta inte ens en sjö.. Det låter ju inte så svårt men det va det tydligen..men en bra promenad fick vi iaf...

Som jag redan har sagt så är det väldigt dött här, har ägnat de senaste dagarna till att ligga på soffan/glo på tv, städa och pratat med matilda i telefon i timmar! tror det va i förrgår vi prata i 2½ timme och förut idag över en timme... tur jag har henne =) hon gör livet lite roligare hehe


I onsdags va det valborgsfirande vid slottet, jag låg hemma i soffan och lyssnade på fyverkerierna :P

Saknar min gulleplutt :/ får försöka träffa henne nästa gång jag åker hem, när det nu blir..

Lördag idag och jag har inga som helst planer, ja vad finns det att hitta på?
Haha jag vet till och med att det är hockey kl 7, sverige mot vitryssland... och det är ett stort bevis på att jag kollat på tv en hel del för jag är inte alls intresserad av det :P kanske vore kul om man hade nån o kolla ihop med men att sitta själv o kolla på det låter inte nå värst.. Simon blev nog lite imponerad av att jag visste de...

Ha en bra lördag.. för visst är det lördag?

Puss och kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0