Svensk reggae

Har aldrig lyssnat på svensk reggae förut men det är ju riktigt bra haha
Kapten röd och Ras cricket har jag lyssnat på idag...

Gick ner till wasakrogen igår, va en del annorlunda folk där men hade riktigt kul faktiskt.. trodde aldrig att jag skulle sitta där, trodde att det va typ 40 + (och det va det väl till viss del också men lika kul för det)
Sen skulle vi dra på backstage men det blev inte det, skulle till pastabaren men vakten ansåg att stefan va för full så vi gick till dörren brevid, alltså mm baren.. satt där en stund men tydligen så stänger dom redan vid ett?
haha ny vakt va det också, ingen mr cowboy :P

Jag tog det lugnt, drack bara ett par öl och nån cider, men har legat i sängen halva dagen för det va så skönt och jag har ändå inget bättre för mig..Kikade på talang och körslaget och drack cola, fin frukost..

Nu är det inte många veckor kvar till det är sommarlov, eller om man ska kalla det sommarlov?
kommer att vara ledig ca 10 dagar och sen sätta igång att jobba fram till skolan börjar igen..




Jag och matilda ska flytta till Thailand när vi blir pensionärer och öppna en krog och ett nuddistbad för endast pensionärer... bara så att ni vet :D


Eller jag kanske skulle satsa på att blir frisör? =)

Vädret lockar men har inget ute att göra så jag sitter väl här en stund till antar jag men nu har jag inget mer att skiva...

Ha det fint =)



Kommentarer
Postat av: Petra

Söta lockar!

2008-05-06 @ 20:12:19
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se
Postat av: matilda

hahaha ja PRO baren;) och gay pro nudiststranden haha:D

2008-05-06 @ 22:47:33
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0