Sitter fortfarande..

kvar här vid datan.. känns inte så frestande att gå upp till mig.. får nästan panik av att sitta i min lägenhet snart, har tillbringat allt för mycket tid där.. 

Har egentligen inget intressant att skriva heller men i brist på annat att göra så fördriver det tiden lite i alla fall, och det är ändå inte många som läser här.. kanske beror just på att jag inte har så mycket intressant att skriva :P 

Kanske skulle ta o leta upp lite gamla bilder, det kan ju alltid roa någon :) 
Om inte annat så roar det mig lite =)


 amanda strut!
Amanda år 2006 (tror jag) i karlstad på hamnfestivalen :P
Hon ser lycklig ut med sina popcornstrutar =)
Va längesen jag träffa henne nu, glidit ifrån varandra lite, sist jag träffa henne va på ica,
hon har blivit stor tjej och skaffat kötkort GRATTIS.. tänk om jag också kunde va så flitig..!

här bjöd vi in oss på fest :P
Här bjöd vi in oss själva på nån förfest!
Ja det va en rolig vecka i "karlstad, där solen alltid skiner"


Jag var blond och korthårig, men fick hårförlängning av Linda och när
 jag kom hem fråga mamma om jag hade klippt mig..?? Njaa...


Tre blåsta blondiner.... ja mer behöver jag väl inte säga.


Gillar den här bilden, theresa evelina anna och jag i lettland,
så jag antar att det är stina som tar bilden..

jag o anna
Anna och jag.. är vi verkligen så lika som alla säger?
Saknar i alla fall henne, får se till att träffa henne o nea snart!


Hitta en mapp med egobilder också, det va här mamma trodde att jag hade klippt mig:P

på k5
Haha minne för livet =) hela kvällen va väl minst sagt knasig...


Söta marie i typ 3 flytvästar, tror det va den gången vi åkte
ut på sjön o så tog bensinen slut så Emil fick ro tillbaka.. börja regna o allt..
Ännu en tjej jag saknar!


Snart är det dags för krampen igen.. längtar till sista veckan före lovet..
Då ska vi partajja matilda :D



Den här veckan finns det en del partykort ifrån....
haha ja jag säger då det, dagens ungdomar!

Tog korten från pixbox.se , så om du e sugen på fler så kan du ju alltid gå in där o kika..
Heter SarahG

Blev sugen på nå gott nu, kanske ska gå o käka lite glass med chokladsås.. men mest sugen är jag nog på en öl :P Jaja....

Tack och hej.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0