Mohaha...

Har hunnit träffa hela familjen idag och marie...:D
Och så har jag klippt mig igen, blev jättenöjd...samma frisyr som innan men kortare och mindre slitet :P

Är fortfarande så där jobbigt trött som jag har varit ett bra tag nu, mamma har proppat i mig lite vitaminer, det va en bra idé för det behövs nog...

Har varit och hämtat ut lite kläder som jag hade beställt idag med, en tröja och en massa legins!

Tänkte att jag ska sätta mig och skriva lite om islam nu, ska vara klart senast fredag och med tanke på att jag ska på vandring två dagar plus att det är draget på onsdag så lär det bli i sista minuten om jag inte sätter igång nu, frågan är ju om jag orkar.. det här blev en riktigt lugn o skön helg iaf, det behövdes...

sen kommer jag nog inte att vara i gullspång nå mer innan skolan slutar, iofs bara 3 veckor kvar...

Puss och kram alla barn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0