long time ago....

Sitter hos sanna och är osocial mot henne :P nej men vi kikar lite tv.. det va längesen jag skrev här så det finns säkert en hel del att skriva om men just nu tänkte jag mest bara skriva ett inlägg så att ni vet att jag lever :D 

Har ägnat helgen åt att köa in till klaras för att inte komma in, umgåtts med vänner och så har jag målat en del ( nöjd faktiskt) =)

Och så har man avslutat en del kurser i skolan, känns skönt och än så länge är jag inte missnöjd med nå betyg ;P

Känns att det börjar närma sig sommar o en del jobb, fick min lön idag från den helgen jag jobba förra månaden och jag kan säga som så att jag är riktigt nöjd! :D:D
Det blir shopping och uteliv =)

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Rösta på min blogg, queeniequeenie här: http://www.theguide.nu/votetisdag.htm, och jag länkar till din blogg i 7 dagar? (jag vet om du har röstat eller inte). Skriv en kommentar till mig när du har gjort det bara :)

2008-05-27 @ 15:11:28
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0