Läängesen

Har varit dålig på att skriva här, för att jag har haft fullt upp med mycket annat.

Men nu är jag i Gullspång o då brukar jag ha tid att skriva, det är fredag kväll o jag har räknat matte :P Snart klar med kapitlet o det känns bra, men om jag blivit så mycket klokare vet jag inte :P

Har haft mycke skolarbete nu ett tag men det börjar lugna ner sig lite, o snart kommer matilda tillbaka till gnällbältet =)

Ska på vandring i Tiveden mån-tis...får hoppas att det inte regnar hela tiden..Tror att det blir kul men också väldigt jobbigt.. jag har i alla fall gått hur mycket som helst den här veckan och ett par veckor innan med..
Gratis träning på friskis och svettis månaden ut, ska försöka ta mig dit ett par gånger, yoga lockar =)

I onsdags var jag på vårruset o plocka skräp i nästa 3 timmar, för att samla pengar till Bolivia (operation dagsverke) Tro det eller ej men jag hade faktiskt ganska kul, men va helt slut efter så det blev visst en liten extra sovmorgon i torsdags....

Lillebror o pappa ska iväg o tatuera sig snart, skojjigt! =)

Nu ropar sängen efter mig.. god batt, trevlig helg!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0