Kommer-inte-på-nån-rubrik

Fick jättegod mat idag, fint upplagt och serverat också :P
Har suttit med personalen o tjatat lite, vi bestämde att det är fest i min lägenhet klockan 8 ikväll och johannes har fixat ett ragg till mig, har just kontaktat han på facebook  :P  hahaha

Vakna 8 imorse, självklart att man inte sover länge när man e ledig men det har ju sina förklaringar :P
Plus att jag somna på soffan igår kväll, kände mig ganska tråkig som låg o glodde på tv när de flesta va ute o festa, men de va skönt..

Känns tomt här i örebro när mina brudar inte e här... :(

Blev frågad om jag inte skulle med ut på sjön imorse, det lät kul men blev inte att jag följde med.. hade det vart fint väder så hade jag självklart gjort de :P

Behöver gå o köpa snus snart me men måste samla lite energi först, o så e jag sugen på nåt men ingen aning om på vad..det är inte lätt när det är svårt!
 

Ha det fint allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0