torsdag, snart fredag...

Har praktik fram till klockan 15, har inte så mycket att göra just nu eftersom alla sitter vid datorerna och är upptagna med sitt..
Sen ska jag nog gå hem till Cissi en sväng o fortsätta pussla, ett pussel som jag o mickan satt med halva dagen igår :P Kul att pussla när man inte har något annat att göra, bra träning för skallen...

Igår va jag ju i degerfors, hade lite avslappning i ett par speciella rum ( somnade nästan, men de hade ju vart lite pinsamt sådär andra dagen på praktiken :P ) Sen käka vi pizza, åkte tillbaka till gullspång...

Snart är det helg, vad jag ska göra då har jag ingen aning om.. men då är det bara en vecka kvar till nästa helg, o då bär de av till gnällbältet :D 

Ha de så fint :)


Kommentarer
Postat av: Stina

heh jo, det sög riktigt! men de skulle fippla o se. så det ska lösa sig:)

2008-03-27 @ 16:05:10
URL: http://schtina.blogg.se
Postat av: matilda

VI får ha nån pusseldag nån gång;) höhö

2008-03-27 @ 19:05:22
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0