Tårtdags

Grattis Marie!! Ringde nyss o gratta henne, blev hembjuden på tårta, trevligt för va ett tag sen vi sågs...Present har jag ingen än men det hinner jag fixa hehe

Sitter hemma hos Cissi, ska snart till ica o köpa lite mat o mer hårfärg, klippte mig igen igår o nu ska jag ha i lite bruna slingor för de blev så mycket ljusa sist.. aldrig blir man nöjd hehe jodå nu är jag helt nöjd med klippningen..
Cissi jobbar delad tur så hon kommer vid 12, tänkte jag ska ha gjort mat tills då..

Satt nyss o kolla på Montel show, handlade om unga mammor som "kastar" sina barn...Usch.. inget man blir speciellt uppmuntrad av att se såhär på morgonen, eller ingen annan gång heller för den delen :S

Gillar det programmet, ofta ämnen som gör att man gärna fastnar framför tv:n, men oftast när jag ser det så är det precis innan man ska till skolan, så brukar bara se en stund för att sedan vara tvungen att stänga av o rusa iväg :P







Så nu är det dags att gå till ica... Byee byee





Kommentarer
Postat av: Annie

jag brukar också se det programmet. Man är som fängslad när man väl satt på tvn ;D Blir ju alltid att man måste skynda sig till bussen sen för att man har tittat för länge :P varför kan de inte sändas på kvällen istället? : )

2008-03-18 @ 14:37:20
URL: http://www.candy.blogg.se
Postat av: Annie

jag brukar också se det programmet. Man är som fängslad när man väl satt på tvn ;D Blir ju alltid att man måste skynda sig till bussen sen för att man har tittat för länge :P varför kan de inte sändas på kvällen istället? : )

2008-03-18 @ 14:37:25
URL: http://www.candy.blogg.se
Postat av: matilda

jag brukar också se det, jätte bra grejjer dom tar upp. men jag HATAR programledaren.. går inte beskriva men jag vill strypa han varej gång jag ser han.. :S

2008-03-18 @ 17:48:39
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0