Snö?

Vaknade o de snöade ute, fyy blää usch, det ska ju bli vår, men det slutade iaf snöa fort o det ligger nästan inget på market.. pust :)

Kan upplysa alla om att den här datan är segare än vad jag förmodligen är dagen efter några jokkmokks-kaffekask..(förklaring hittar du på Matildas blogg, som jag har ägnat mig åt att läsa nu en stund)
Hoppas vår data som är på lagning kommer hem snart, saknar den, även om den är ganska kass me hehe...

Sitter hemma själv nu, som jag gör för det mesta, lillebror åkte hem till pappa o mamma jobbar, ska ringa henne o se om jag ska börja med maten snart, har inte gjort något nyttigt alls idag...!

Bilder? jo jag försökte lägga in från mobilen men man ger upp ganska fort när datan hänger sig heeela tiden, kanske har mer tålamod senare idag, o då är jag förhoppningsvis nöjd med mitt hår så jag kan lägga ut "mitt nya jag"  också..

ps.
Matilda, jag ska försöka vara inne mer på msn så ska du få dom där biderna :) puss påre! ds. 
Vad står föresten ps och ds för????  haha

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0