Skärpning

Har varit dålig på att både skriva blogg och att snoka runt i andras nu ett tag men ska försöka skärpa till mig!
Är hemma i Gullspång nu för att ännu en gång träffa farbror tanddoktor :P
Datan har pajjat så sitter här med mammas jobbdata, kan inte skryta om någon snabbare hastighet..

Va ju som sagt ett tag sen jag uppdaterade er om mitt liv så får väl tänka efter lite =)

Va ju i och lekte i Romme....

         
Jag och mitt o Sannas verk "Gris", han va jättesöt men är antagligen död nu....
Sanna fullt fokuserad på Gris..
Mackan och hans älskling

Igår va jag på Gala, det va riktigt kul, kvällens höjdpunkt va ju när boysen va uppe på scenen o strippa ;P

image76  
Kan ju skvallra om att Gandalf va på riktigt stripphumör, med tanke på att senare på kvällen blev det ännu en liten show på Satin...


image77
Duktiga gänget som ordnade allt..

Ja o idag va det universitetet som gällde. Socionomprogrammet va det jag tyckte lät mest lockand, men det är långt in i framtiden det blir av, om det blir av. 
Sen blev det la baguette med Sanna, har blivit mycket slös på att käka ute men man ska väl unna sig någon gång :P Gott är de ju iaf...
Efter det vart de projektarbete, änligen är vi klara med filmen, är nöjd... Fanns väl lite småsaker vi kunde fixa med men tror båda va ungefär lika less på de nu så det får bli såhär.. :P


Nu är det dags för sängen, natti natti









Kommentarer
Postat av: Petra

Tackar! Japp vi verkar ha fullt upp jämt! Ok hör av dig bara när du har ledigt utrymme för mig. Kraam

2008-03-05 @ 23:25:41
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0