Pennybridge

Ska snart sätta mig i bilen o åka till bussen för att åka bussen till Örebro...
Förut när jag va på väg hem gick jag o tänkte fan va långt det är o gå.... o å kom räddaren i nöden, Adam på fyrhjuling haha, han va gullig o skjutsa hem mig, status... :P
Fixade mat, avocado, mozarella, tomat, gurka, sallad o så panpizza :P supergott!!! o enkelt haha

Sitter o diskuterar med matilda att det inte är bra att vara för snäll, kom fram till att vara bitchig är de bästa..eller?

nej nu är de snart dags att bege sig ut till bilen.. ha de fint!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Absolut inte vara för snäll gumman :) Kraam

2008-03-08 @ 10:13:57
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0