Nytt inlägg

Har varit duktig idag, städat mest hela tiden, själv hemma så fanns inte mycket annat o hitta på.
Börjar bli lite smått hungrig för har bara käka frukost, får se om man orkar laga nåt, inge kul att göra till bara sig själv..

Hitta en sida med låtar med cirkus miramar, kul, för har inte lyssna på dom på flera år typ hehe...  Lite udda men skön musik..

Hoppas mamma kommer hem snart, hon ska få exprimentera lite med mitt hår tänkte jag =) Är less på de jag har nu men ändå skönt att de har lite längd, hmm men kommer antagligen klippa av en bit.. får se va de blir.. Kanske ska färga det me? eller mer slingor?  äh får se...

Har också suttit o funderat på tatuering idag, tror det blir en på foten, mamma ska hjälpa mig med även de =)
Får se om hon kan göra ngt jag fastnar för..kanske får någon idé iaf...

Har nästan inga bilder på den här datan, lite trist med inlägg utan bilder tycker jag men kanske kan leta upp nå kul sen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Japp kommer snart dra dig i öronen :)

2008-03-15 @ 23:05:19
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0