Norrlands guld

Här sitter jag i min ensamhet och firar påsk :P

Blev mycket trött när jag kom hem från mormor o morfar, så har mest legat på soffan o latat mig ett tag..När jag körde hem förut så gick det lite fort i en kurva, mamma får ju panik haha medan jag sitter o säger.. lugn lugn.. o bromsar in lite lugnt... Men vem vet, jag kanske också hade varit livrädd om jag satt i bak när jag körde ( om det nu var möjligt) hehe

Diggar Thåström - Keops pyramid just nu...

Sitter o funderar på hur fort dom här 4 veckorna kommer att gå innan jag är tillbaka i Örebro, jätteskönt o va hemma men som sagt kommer jag sakna vissa personer i gnällbältet..

Tur finns ju data o tele :)

När jag kommer tillbaka blir det knytkalas med matilda o sanna ( har jag o matilda planerat utan att prata med sanna än, hehe men hon får tiga o göra som vi säger ;P) så först brakmiddag, sen blir det krogen, ska gratta båda brudarna eftersom de fyller år nu när jag e hemma..
Det ska bli kul :D

Ja o så fanns det väl inte så mycket mer att skriva om, men eftersom jag antagligen kommer sitta här ett tag blir det väl snart ett till inlägg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0