Kliiiiii

Kliar på hela kroppen, men de börjar ge sig nu.. vet inte va de va, allergi?? nej...mot vadå isf? :P

Det bjöds på våfflor för en stund sen, jag som gjorde dom då.. men om de va så jättegott vetja inte riktigt, har väl smakat på bättre..

Så då var första dagen på praktiken avklarad, de va kul, kanske lite segt men de visste jag ju redan innan. Imorrn ska vi åka till Degerfors en sväng och göra något vad de nu va :P Ska upp före kl 7 ( tidigare än på länge) för att vara i boeendet, va där o kika lite förut, fint dom hade det...Ett par blöta pussar fick jag med hehe....

Fick ett samtal om sommarjobb förut me, 4 veckor på hemvården, får se hur det blir med den saken, beror ju på hur de blir med de andra jobben jag har sökt och resan o.s.v... Men det va kul att de hörde av sig, ska dit någon dag o prata med dom.. 

Antar att det är dags att gå o krama kudden så man orkar upp! Lyllos en VISS person som har lov hela den här veckan också! :P




Natti natti sov så gott allihop


Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh söt nalle ;) Kraaam

2008-03-26 @ 19:59:51
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se
Postat av: Stina

du vet, innan påsken så gick ju jag till lgm o sa att jag kände det var knappt om tid från religionen. o att det bara försvinner lektioner. Då hade han tydligen berättat det för Anna, o Anna kom fram till mig igår. Då sa hon att hon kände lika och att hon hade räknat timmar.. Duvet, det blev TRETTIOTRE timmar?! på en 50kurs som ska ha 50 timmar. sho!

2008-03-27 @ 08:12:06
URL: http://schtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0