Gullis

Tillbaka i Gullspång..
Har varit utklädd till påskkäring idag, man måste ju ställa upp för sin systerdotter ;P
Men har inte visat mig så mycket offentligt..

 
Är vi inte söta så säg :)

Och nu äntligen ska jag lägga ut min för och efterbild...

 
Blev det nå bättre??

Hehe, så typiskt när man ser före och efterbilder i tidningar o så, först jättesliten, osminkad och deppig....
sen är dom jättesminkade o ser skitglada ut :P
(inte för att jag ser skitglad ut på andra bilden men ändå)

Drog precis på mig en mysdress som jag fick av Anna, fick en del andra kläder också.. Bra när andra rensar garderoben hehe Men är sugen på att gå på stan o shoppa mig en helt ny garderob, hade man bara pengar så..



Anna♥ Cissi ♥  Linnea ♥ David ♥  Jag





Hela syskonskaran samlad =) (och jaa vi gör oss till , riktigt såå kul hade vi inte)

Så mycket roligare o blogga när man har bilder..

Byee





Kommentarer
Postat av: Mackan

Blev jätte söt i din nya frisyr =) puss på dig min lilla student brud =P

2008-03-22 @ 11:24:51
Postat av: stina

SHIIIT va lik du var lik Anna! SHIT! trodde först det var du. omg:p haha

2008-03-25 @ 08:11:05
URL: http://schtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0