God morgon världen

Igår va de mysigt, go mat, ett glas vin och bra sällskap framför tv:n :) 
Skönt att vara hemma, men fem veckor känns som en evighet..


        
Kommer sakna mina brudar ;)


Sitter och lyssnar på Thåström just nu, och förut kolla jag på Micke & Molle 2 hehe men tycker inte man ska göra uppföljare på sånna filmer! Väldigt viktig sak att ta upp va :D   

Har haft fullt upp i veckan, men kul har det varit :)
Har varit hundvakt, biokväll, filmkväll, projektredovisning m.m
Redovisningen gick superbra och det är riktigt skönt att ha det överstökat!! 
Nu är det "bara" skriftliga delen kvar, ska försöka jobba med det nu när jag är hemma, ska också åka och hälsa på syster i lidköping, kanske blir att jag klipper mig någon dag me, ska träffa Marie o gratta henne (många som fyller år nu)
Grattis Pétur idag!! :)
Sen är det praktik som gäller!

Blir sugen på att måla en tavla, speciellt när man ser mammas alla tavlor överallt hehe
Ska se om jag hittar nån duk så kanske jag kan ägna några timmar till det, borde också ägna en hel del tid till att städa mitt rum :P det hinns...

Kolla Intervjun med Thåström http://youtube.com/watch?v=tQvTzqrwPS8 :P

Aja nu får de räcka.. Byeeee


Kommentarer
Postat av: matilda

Skulle vilja att du loggar in så jag får bilderna:P pussss

2008-03-17 @ 11:53:37
URL: http://matildanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0