God dag

Har varit stressad hela veckan, vet inte om det beror på projektredovisningen imorrn o annat... o att man ska vara borta från örebro i 5 veckor. ska iaf bli skönt med ett lov =)

Ikväll blir det bio :) o så blir det väl att träna mer på redovisningen, ska bli riktigt skönt att få det överstökat! sen är de bara skriftliga kvar.... eller bara o bara :P 

Imorrn blir det att vara hundvakt till på fredag, mysigt :)

Tänkte bara göra ett kort inlägg så ni vet att jag lever, ni få som läser hehe....
Bli mer uppdatering de kommande veckorna, när man är "hemhemma"
Ha det fint



 

Kommentarer
Postat av: matilda

Du bara sticker och lämnar mig i flera veckor! då kanske jag gör samma sak då! dah ;P

2008-03-12 @ 18:25:12
URL: http://matildanderson.blogg.se
Postat av: Petra

Japp jag vet att du lever såg dig sist igår ju ;) Kraam

2008-03-13 @ 09:46:17
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0