Glad påsk

Morsningkorsning!

Vakna av telefonen i natt, hade lite svårt att somna om..Va en som undra om jag inte skulle komma o ta en öl men för de första va de 10 mil bort och nyvaken klockan 3 på natten lät det inte så frestande ändå :P

Vakna kl 7 imorse, var som gris är på engelska (åh vilken gåta va) hehe men somna om ändå, har vart vaken en stund, gjort mig påskfin :P ska till mormor o morfar o käka mat sen...

Prata med Matilda igår, vi prata bland annat om resan hon jag o sanna ska göra i framtiden, det lutar mot grekland =) Men det är mycket som ska planeras och sommarjobb är ju ett måste för att det ska bli av.. Har sökt till några ställen, vården, städ o.s.v
Har ju garanterat jobb på pizzerian men känner att jag inte har lust att stressa ihjäl mig där, men känns bra att veta att jag får jobba där när jag vill.. Kanske kan bli lite jobb på fiskeboden i år igen också? Där trivs jag som fisken i vattnet ;P (Så fyndig jag är idag) 

Kom på att jag har en del skolarbete att göra me, läsa om kristendomen, plugga matte, praktikuppgift o säkert något mer som jag har glömt :P 

Nästa måndag ska jag egentligen iväg o bada på praktiken men har fått tid för öronundersökning så får se om jag hinner med båda, o så ska jag fixa pass när jag ändå är i stan..

       

Hare fint nu i påsk  =)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0