Gäsp

Har varit jättetrött i 3 dagar nu ( men den här dagen har ju knappt börjat ).. Kanske ska hoppa in i duschen, sluta gå i mjukiskläder o sminka mig så kanske det blir bättre :P

Imorrn börjar praktiken, lov går alltid så fort :S men har iaf hunnit med en del.. Idag har jag absolut ingen aning om vad jag ska hitta på, borde kanske plugga lite? näe......

Nu skiner solen o de snöar men de ligger ingen snö på marken, vill ju ha vår men nu känns de som det är en blandning mellan vår o vinter, aldrig kan vädret bestämma sig för hur de ska va.

Har tyvärr inga nya bilder att bjuda på heller.. 

Nu är de duschen som gäller.
Byee



  


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är också jätte trött, ska börja jobba imorgon. :S
Puss

2008-03-24 @ 21:55:33
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0