Ett tag sen...

Jahopp det va ett tag sen det blev något bloggskrivande..
Helgen har vart riktigt bra, träffat nytt folk, vart ute, kollat melodifestivalen, massage.....
Och så blev det bio igår med Sanna, underbar film!!!!
P.S I love you är mitt filmtips just nu, satt o skiftade mellan tårar o skratt typ hela tiden :P  Ska låna boken av Annie så får jag se om den är lika bra eller kanske bättre :)

Nu har jag precis käkat o innan det hade jag massagelektion, gick igenom baksidan på benen idag så nu kan jag det också. sakta men säkert börjar det lika en helkroppsmassage...

Imorgon blir det först skola, sen hem en snabbis,fixa sig o käka något lätt, sen Gala på kvällen :) Ons blir det en dag på universitetet sen projektarbete, det börjar närma sig slutet nu, skönt! direkt efter det blir det Gullspång..
Torsdag tandläkaren... tillbaka till öre på kvällen..
Så långt är min vecka planerad i stora drag, o jag gillar inte att ha saker inplanerat så mkt men men veckorna går fort, snart blir det lov o sen praktik hemma i 4 veckor, lite trist att va från örebro så länge men kommer nog bli skönt med.....

Nu vart jag trötter efter maten så ska väl lägga mig o sappa framför Tv:n eller nåt.. byee

Kommentarer
Postat av: Mikael Hugosson

Haha tycker din sida har blivit skit fin(L) men men vill också säga ni kommer inte se mig mer i Örebro jag flyttar tillbaka till stockholm:P

2008-03-04 @ 04:23:11
URL: http://Mickees.blogg.se
Postat av: Petra

Den filmen är verkligen bra :) Host host när ska vi ta våran kväll? Är ledig torsdag typ..:S Kraam

2008-03-04 @ 12:38:34
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0