Vaniljyoghurt..

är gott =)

Är ledig idag :D
Det enda jag har inplanerat för dagen är färskpotatis och min goda gräddfilsröra eller vad man ska kalla de :P
Blir lugnt annars, vila upp mig för helgen, jobba jobba jooobba :P

Men trevlig Midsommar till er alla förresten!



Nu när solen kika fram efter regnet börja det blåsa en massa ist...
Blir inte att sitta ute o käka mat i dag i alla fall :P
Men lika glad är jag för det men gladast är nog....
Hmm kom inte på någon bra fortsättning :P

Nej nu ska jag nog gå o göra något nyttigt, vad det nu skulle kunna va?

Aja.. ha det bra i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Petra

Trevlig midsommar och det ska bli skoj att du kommer på besök! ;) Kramar

2008-06-20 @ 13:37:07
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0