Som förr :)

Har varit en helt galen dag och jag har haft det riktigt roligt :D

Lite svårt att förklara men kan ju börja med att jag och Marie skulle åka in till Mariestad,
stanna för o tanka o marie upptäckte att hon inte hade sitt kort med sig,
fortsatte och chansa på att bensinen skulle räcka till nästa mack,
ringde till amanda för att gratta för studenten, hon ville med till stan så va bara att vända,
vi fick några liter bensin av hennes pappa,
bilen starta inte,
fick putta,
kom iväg,
klockan va 4 o det va då vi egentligen skulle träffa Nisse inne i stan,
Stanna i Hassle o tanka,
bilen starta inte...
fick putta på igen o fick hjälp av två snälla människor :P
Väl inne i stan leta vi upp nisse som att o vänta på oss,
men innan de så lyckades amanda ramla o skrapa upp sig lite här o där,
såg riktigt roligt ut o jag skratar åt det fortfarande :D

Och så har hela dagen fortsatt, i skratt och olyckor hit o dit..
Hade nästan glömt bort hur kul vi haft/har tillsammans...
Har saknat tjejerna..

Blev lite filmtittning o promenad när vi väl kom hem =)

 
Amanda och Marie tycker att dom är så coola i sina brillor :D
Och jag kan inget annat än o hålla med..




Här ser vi följden av att ramla över ett staket..
Tur att hon fick plåster av pizzagubben men han tyckte inte att man ska visa långfingret sådär..



Vi satt vid hamnen o hade det mysigt en stund också..

Nu är det dags för sängen, ska upp o jobba imorgon,
sen blir de nog att åka in till stan igen för att kolla på folket före balen..

God natt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0