Snart en vecka...

sen jag skrev här...

Har varit kass på att skriva men har också haft fullt upp all the time..

Hade skitkul sista veckan i örebro före sommar/jobblovet :D Fick träffa mina flickor mycket, mycket partaj och mycket glädje, och självklart en del blandade känslor när folk tar studenten och flyttar hem igen ...

Blev hämtatad i örebro i fredags o så vart det raka vägen hem, fick träffa hela familjen, vi grillade och på kvällen blev det partaj.. Igår va det lugnt, satt o kolla på när folk festa typ, skulle ju upp o jobba idag... egentligen 9-17 men det blev 9-16 plus 18-21... några fler timmar än tänkt alltså :P

tänkte bjuda på lite bilder för en gångs skull, annars brukar jag inte ha några nya men nu har jag alldeles för många för att lägga ut här, väljer väl ut de läckraste :)

     
Från vandringen :P

Men det går så segt att ladda upp dom, ska nog lägga upp alla bilder på pixbox.se i stället, håll utkik!! :D
Heter Sarahg där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0