Ras Cricket

Sitter och lyssnar på ras cricket..
Så skön musik men samtidigt är jag helt anti hasch o det är typ de dom sjunger om o hur bra det är :S
Jaja, jag lyssnar ändå, måste ju inte hålla med för de :P

Men i den här låten kan jag faktiskt hålla med om en del saker...
http://youtube.com/watch?v=B47KjnB7tjM&feature=related

Sitter o käkar persikahalvor :) snart käkat en burk o det är en del, min middag :P
Hade plockat fram saker för tänkte göra "köttfärssås" men så såg jag burken o plocka in allt igen..



Har fortfarande inte städat klart än.. jag har mest suttit vid datan :P
Ska fixa det sista snart, sen kommer nog Cissi, så ska vi kika lite på film eller nåt.
Jag e sugen på att gå ut o gå också..En pizza skulle inte vara helt fel heller,
eller en kebabrulle utan kebab :D

Har pratat med Matilda idag, det va ett tag sen faktiskt.
Prata med Mackan också..
Båda två har ju ringt mig flera gånger men antingen har jag sovit, jobbat eller inte haft mobilen i närheten :P
Är så kass på att använda mobilen ibland när jag e hemma,
men det är skönt o inte behöva tänka på den ibland.. bara vara :)

Den nakna mannen
Det va inte så kul som jag trodde, en kille/man som fått en psykos.
Trodde typ att de va någon som slagit vad om att springa naken eller nåt men så va de inte..

nej nu blir de lite mer musik sen städa :P

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0