Rain is falling from the sky

-Det är en regnig sommar vi har!
-Det är en blåsig sommar vi har!
Men snart kommer solen (hoppas), har ändå varit ganska varmt här idag men inte så soligt, nu öser regnet ner.


Efter regn kommer solsken, och det tycker jag är så jättebra =)

Är trött... jobba natt, sov kanske 4 timmar för det va en bra film på tv som jag inte kunde slita mig ifrån :P
Och så låg jag o läste på teorin, men blev inte väckt i natt i alla fall :)
Gick hem till systeryster när jag slutade sen o sov ett par timmar på hennes soffa, de va gött...

Har kört lite bil i dag o det gick bra.. haha men igår när jag körde försökte jag starta på trean o fatta inte varför det inte gick innan jag kom på det :P haha.. lillbrorsan skratta åt mig, han e ju duktigare på att köra..

ska väl snart hoppa in i duschen så kanske man blir lite piggare..
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0