Oönskad nakenhet i Gullspång

I övriga Västsverige var det lugnt under både eftermiddag och kväll - sånär som på lite oönskad nakenhet i Gullspång norr om Mariestad. Vid åttatiden fick polisen flera samtal om att en naken man sprang fram och tillbaka på ett torg. Efter en stund löpte han vidare in en trädgård där boende hade fest.

Ja jag har ju alltid sagt att Gullspång går att likna med filmen Smala sussie!

-  Naken man, springer naken på Konsum!

- Men Pölsa det sitter fyra knarkare i din soffa!
- Bara fyra? Det skulle ju vara fullsatt..



Nu ska man bara ta reda på vem den nakna mannen va :P


Nog talat om nakenhet..

Ska börja jobba om typ 3 timmar.. ska ringa o väcka syster snart igen.
Hon är min taxi senare plus att jag gärna vill träffa henne en sväng före jobbet..

ha en bra dag / helg :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Mm låter som det händer mkt i Gullspång=)

Är i Örebro har jag minnsan inte sett en naken man springa än.. snacka om död stad;)

Har sökt till skrivarlinje, journalistlinje å slutligen svenska.. får se vad det blir!

Vad skönt då är det bara en liten del kvar av ditt projektarbete.. Tänker du ta någon semester i år?

Ska softa lite nu, blir lite lat efter jobbet=P

Kram

2008-06-21 @ 20:35:15
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Jan

HAHA! ÄLSKA SMALAS SUSSIE! Måste fan se den nu igen snart.. har den inte så måste skaffa! ÄGER! :D :D :) <3

2008-06-22 @ 19:08:34
URL: http://janebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0