Jobbajobbajoobba

Morsningkorsning!

Ska bege mig till jobbet om några timmar, jobbar natt för andra gången i natt.
Gäsp.. är trött men man blir nästan alltid lite piggare när man kommer till jobbet :)

Jag har en ledig helg att se fram emot, tror inte att jag kommer att hitta på något speciellt men
skönt kommer det att bli :)


Vill åka utomlands, och det ska jag ju göra till hösten men vart vet jag inte än...
Mig spelar det ingen större roll, bara det är varmt så är jag nöjd =)



Körkort, ångrar att jag inte satte igång med det tidigare men jag har ingen brådska heller..
Pluggar för fullt (nästan) och igår när jag gjorde prov på programet jag har på datan fick jag först 62/65 och 60/65,

inte illa men det är ju inte säkert att frågorna är samma när det väl gäller..




Have a nice day



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0