Bilder o mer :P

Sov läänge idag :) det va skönt.
håller på att städa lite i mitt rum, vilket jag tänkt göra läänge men i kväll kommer min moster o ska låna mitt rum eftersom mamma, mormor, morfar och moster ska åka till Kiruna tidigt imorrn.
Det är lättare att ta tag i att städa när man vet att någon kommer :P hehe

Har lagt in lite bilder från mobilen...


Var nere på pappas jobb så träffa vi moster o hennes man,
inte så ofta man träffar dom så det var kul o här sitter Linnea o myser innanför hennes tröja =)
Jag blev nästan lite avundsjuk, det såg så skönt ut hehe


Dom firade bröloppsdag.
Följde med hem och käkade
vaniljglass, blåbär & hallon... mumms! 

          
                                           
Jag och cissi var ute och gick en kväll
och jag kan aldrig låta bli att ta bilder när jag är ute och går :P


  
                                     
                                                          


Och så har jag lite bilder på ett porträtt jag håller på att göra på Cissi..
Skulle bli en överaskning men hon råkade se bilderna på min mobil en dag :/


 
Den är inte klar än men tänkte att jag ska ordna det nån dag snart...

Nu ska jag bege mig in i rummet o städa klart...

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0