Garderobrensning

Som jag skrev för typ 3 timmar sen att jag skulle städa garderoben o grejja lite.. jag har väl kommit lite mer än halvväg, tvättat, packat upp väskorna och börjat med garderoben... men känner mig fortfarande lite seg, skulle vilja sitta ute i solen en stund men det blåser så jäkla mycket, aja tvätten blir ju torr fort i alla fall =)

Jag ska börja plugga på körkortsteorin nu, hoppas på att klara den före september för sen ska dom ändra så att man bara har 2 månader på sig att köra upp innan man måste göra om teorin, kasst...
så får väl se hur det går med det :P har läst noll än så länge..




"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig." / Nalle Puh









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0