Fy fan vad hon är bra! :D

Grattis Grattis Marie :)
Har haft en riktigt trevlig dag med marie som underhållning :)
"Nej mormor, jag är inte full" *hick*

Åkte in till stan med Flum, kolla på när han stoffe o robin käka, gick till guldfynd o köpte present..
Sen va det dags att leta upp Marie bland alla andra tusentals människor :P
Den gick lättare än väntat, sen va jag o Flum kvar o väntade på att Mary åkte färdigt i flaket sen vart de hem o käka tårta, lyssna på marie när hon sjöng fina visor o.s.v...

Ska bjuda på lite festliga kort...

     
Hon e så söt Mary :)  Hon o Brorsan    Hon o Killen

   
Dags för flaket!       Marie!                       Patrick!

                     
 
Brudarna...                         Patrick o Jag (kände mig lite utanför så låna Maries mössa)

 
Flum..

Finns måånga fler bilder men e lite segt att ladda upp, antar att dom landar på pixbox lite senare..

Har i alla fall varit en trevlig dag o jag vart lite partysugen men skippade det, nån måtta får de vara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0