Fanfanfan

Fast jag inte sett dig på så länge
Tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastnat på mig
nåt som aldrig helt försvann
Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du
-------------------------------------------------
Hade värsta läskiga drömmen i natt..
Jag fick reda på att jag va gravid, strax innan de va dags att föda typ.
Minns att jag kände foten på ungen utanpå magen :P
Men i alla fall så senare i drömmen hade jag två ungar,
och jag va en jättedålig mamma o barnen bara skadade sig hela tiden..
Men ibland va det jättegosigt..

När jag vakna så hade jag värsta suget att skaffa bäbis :P
haha sjukt vad man drömmer konstiga saker ibland
Jag har i alla fall inte tänkt att skaffa barn nu ;)
-------------------------------------------------------------------



Söta Linnea :D
Ganska gamla kort men hon blir bara sötare för varje gång man träffar henne <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0