En sjuk värld och en annan värld

Varje dag läser och hör man om så sjuka saker som händer.
Mord hit och mord dit, och allt vad det är.
Läste just i aftonbladet om några män som drogat och utnyttjat 3 barn på en "klubb"
tvingat barnen till sexuella saker och uppträdanden.
Inte bara de som drogade dem som är helt sjuka i huvudet, men de som kommer för att kolla på barnen..

Hela tiden finns det något nytt att läsa om.

Som på youtube finns det filmer där man kan se när folk dör, misshandlas och sånt.
Vad är det för folk som ens lägger upp filmerna?

Det sjukaste är att till slut blir man så van vid att läsa om sånt i tidningarna så att man bläddrar förbi
utan att knappt tänka på det :S Bläddrar vidare till horoskopet eller nåt...

Såg på tv:n en dag att de hade använt en orangutang som protistuerad,
hur sjuk är man inte om man går o betalar för att knulla med en apa?

Ohhh blir så irriterad på allt...

Kan försöka prata om något bättre..

Har haft en bra dag på jobbet, och vi kom på vad det var som brukar gnissla ibland..
Några kvällar så har något gnisslat men vi har inte kommit på vad det varit.
Så förut när vi satt i köket sa en att, gud vad gungan inne hos **** gnisslar,
jaha är det den som gnisslar? men **** sitter ju här och det är bara han som gungar i den..
Hmm vad är det då som gnisslar, en av personalen gick in o kolla på gungan så höll den på att gunga av sig själv..
Så jag antar att vi har lite spöken uppe på jobbet :D

Hehe, ja jag tror på spöken eller vad man ska kalla dom, och det har ju sina orskaker..
Känns nästan som jag är uppvuxen bland dom :P
Tror att det hänt något mystiskt på alla ställen jag bott plus att man hört många andra berätta om saker de varit med om.

När jag var liten var jag ganska synsk av mig, minns en del och så har mamma o pappa berättat en del jag sagt/gjort :D
Tycker det är ganska häftigt..Får ta och träna upp den förmågan =)

 Ja, det va lite av det som går runt i mitt huvud just nu..
 

  "- Du har ju bara vakum i huvudet.
   - Ja men det är ju bättre än ingenting! =)  "

  

   Ska kika om köket har något gott att bjuda på =)


Hejsvejs!




Kommentarer
Postat av: Sara

Mmm, ja det får du göra! En jättemysig folkhögskola;) Blev kär direkt! Coolt med spöke på jobbet, på mitt är det öde på spöken.. alldeles för mkt folk där..

Mm lät mysigt med stockholmsrundan=)

Nu ska jag strax sova, vill va fräsch på jobbet..

Kram å puss!

2008-06-23 @ 22:11:26
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0